Handelsbetingelser

God sam-handel hos en “trusted partner”
Som de fleste firmaer er der altid i forbindelse med gode handelsforhold visse betingelser der gør sig gældende før vi kan servicere dig og din produkt ide.

• — For produktudvikling, og import af designede varer gælder følgende: — •

1. Samples kan bestilles mod en opstartspris, som typisk ligger højere end selve styk prisen på varen. Regn med at skulle indvestere i minimum 2-3 samples pr. vare type. sample prisen er typisk tillagt fragt+ moms

2. ved bestilling af varerne skal alle fakturaer betales før varerne bliver leveret.

3. Alle handler og bestillinger er til straksbetaling pr. bank overførsel og der gives ikke løbende kredit på indgåede aftaler.

4. Varer der ikke lever op til de godkendte kvalitetskrav vil refunderes eller genproduceres efter aftale.

5. Vi tager forbehold for forsinkelser op til 3-4 uger. Overskrides denne tidsfrist for levering fra tidsfristen. vil handlen blive anulleret eller godtgjort.

6. Det er muligt at købe forsikring og controller besøg – for at sikre kvalitet før afskibning fra havn, da ved “fejl levering” kan gå yderligere 8 uger før varen kan genproduceres – og derved opstår der tab af ordrer fra din side som virksomhed. At gen-etablere tabte ordrer fra bestillende firmaer kan være meget svært da man derved har tabt tillid til firmaet. et controller besøg samt forsikring koster typisk omkring: 1500,- DKK

7. Alle designs er først enegyldigt juridiske korrekte ved fremsendelse af tekniske tegninger i specifike målstoksforhold samt CAD tegninger og process beskrivelse. kan virksomheden ikke levere dette kan de fremstilles for en mer pris hos os. Spørg gerne for de præcise detaljer og for priser.

8. Levering af varer regnes for FOB.( levering til det produceres havn)
priserne udregnes ud fra dette. dertil tillægger vi transport udgifter+ handeling samt evnt. kontrol og administration + moms – derved vil prisen på produktet stige men vil selvfølgelig være i overenskomst med de konkurrende priser på det Skandinaviske marked.

9. Minimum bestillinger på varer fra os er mellem 500-1000 pr style pr farve typisk. spørg for små kvantum – dette har vi ind i mellem mulighed for at producere.

 • — For design af logo, brand og paperlines gælder følgende: — •

1. udkast skal accepteres hurtigst muligt  – et accepteret udkast behandles som en godkendelse.

2. udkast er final og vil være det der bliver arbejdet ud fra – udkast godkendes og viderebearbejdes ud fra kundens ønsker. Disse kan afklares pr. telefon eller pr. møde.  Møder pålægges et gebyr pr. møde.

3. priserne er faste og genforhandles ikke

4. alle udkast levers pr. mail i 72 dpi, jpg til gennemsyn

5. final produkt leveres pr. mail i 300 dpi i PDF format

6. orginal filerne tilhører skaberen af produktet ( visual-ID)

7. inden selve opgaven starter betales faktura med mindre andet er aftalt.

8. timepris er 750 ex.moms og der faktureres for minimum 3 timers arbejde + konsultationsgebyr (mødegebyr) 650 Dkk ex.moms pr møde, godt grafisk arbejde tager tid og vi bruger ikke under 3 timer på at gennemarbejde et produkt.

9. skulle der opstå ueninghed – kan dette løses ved at betale minimums gebyret hvilket er minimum timer arbejdet på produktet + konsultationsgebyret ( pr. møde)  Eller ved at gennemgå uenighedspunkterne og derved løse problemet.

10. Aftaler pr. mail og til møder samt over telefonen er bindende og gælder som muntlige aftaler.

11. betalingsbetingelserne er pålagt 10 hverdage pr. faktura eller til straksbetaling.

12. Betales fakturer ikke til tiden eller efter aftale, mundtligt såvel som skrifteligt. vil faktura blive videre sendes til RIBERS og SKAT til inddrivelse.  Rykkerskrivelser pålægges 100 DKK pr udsendt rykker. Der udsendes max 2 pr. faktura.

———–

Process description.

 

Debrief.

It starts with a conversation ( booked meeting). Tell us why we’re here. A new product launch? A stagnant market share? That stale brand smell? Maybe you’re not sure where to begin. We partner with you to assess the situation, map specific objectives and define success measures.

Discover.

We begin this process by asking lots of questions. We’ll interview you, your key stakeholders, your consumers and then a 
seven-year-old. Next, we’ll combine that first-hand knowledge with all the existing
 research we can get our hands on.

Differentiate.

Once we understand who you are, what you do and why you do it best, we figure out what makes you unique in your industry – your brand strategy.  We research the industry you are positioned in to see how you currently fit in the industry and determine what considerations are necessary to position you in the way that will best represent who you are and what you have to offer. The result is a big-picture understanding of your
 company’s brand situation and opportunities

Design.

At the hands of our creative team, this is where the background information begins to take shape in the form of unique creative direction, amazing visuals, compelling campaigns and inspiring communication pieces or a great logo. This part makes all of the “homework” we’ve made you do up until this point all worth it. It’s like the day your contractor and architect unveil the custom designed kitchen and media room they just finished. No more stale brand smell, just mahogany and magnolias.

Deploy.

Once the visuals have been approved, we work to ensure they are produced stringent requirements to meet the expectations of our creative team and you, our client. Upon final completion we coordinate the delivery necessary to ensure your final pieces ends up exactly where it’s supposed to be, when it’s supposed to be there.

During our entire branding process tons of ideas are generated. Some good, some silly, some a bit out there. Many times these ideas might have been set aside to focus on the bigger picture. However, in many cases they can be applied across all of the brand
 components and with your approval, we will either help you execute these ideas or turn over these ideas for you to execute.

As soon the process starts with a meeting the clock starts ticking, we will do our very best to help build your product, but remember its only possible if you are able to explain your vision and believe  that we are the best at what we do.